«

»

אוק 29

דוד קרויזר על שיווק בפייסבוק

דוד קרויזר מסביר ששיווק ופרסום בפייסבוק היא אחת משיטות הפרסום המובילות ביותר בימינו. שיטה זו אפקטיבית ביותר ועסקים רבים עושים בה שימוש כאשר את הפרסומות הללו כולנו רואים מידי יום אפילו בלי לשים לב אומר דוד קרויזר. יותר ממיליארד משתמשים יש לרשת החברתית הזו אך העסק שלכם יכול להיחשף בדיוק למי שאתם רוצים. ניתן לחשוף את הפרסום לפי מיקום או לפי נקודות עניין ויש מספר כללים שאתם חייבים לזכור כדי להשיג שיווק בפייסבוק בצורה הכי יעילה שיש.

3 כללי אצבע לשיווק בפייסבוק

  • הכלל הראשון לשיווק בפייסבוק היא קביעת תקציב מסביר דוד קרויזר. חשוב לזכור שהמטרה של השיווק שאנחנו מבצעים היא להביא עוד לקוחות שיגדילו את ההכנסות ואם תגזימו בפרסום ולא תהיו עם היד על הארנק בהגבלות מסוימות שהכרחיות לעסק שלכם, אתם יכולים להפסיד הרבה כסף אומר לנו דוד קרויזר. חשוב מאוד להיות ריאליים ולנסות להשיג פרסום ממוקד וכך לנסות להפיק את המיטב מהכלי השימושי הזה.
  • פרסום בפייסבוק לא חייב להיות פרסום בתשלום. יש הרבה שיטות כיצד להתפרסם ברשת החברתית והעסק שלכם יכול להיות יעיל ביותר גם בכוחות עצמו. אם תפתחו עמוד פייסבוק ותגרמו בצורה טובה ללקוחות שלכם לעשות לייק ושיתוף, למשל דרך הנחה או מבצע מסוימים, אתם תגדילו את מאגר הלקוחות שלכם פלאים. בעזרת שיתופים רבים ניתן להגיע לכמות אנשים באזור מסוים בצורה פשוטה וזולה הרבה יותר מסביר לנו דוד קרויזר.
  • באמצעות פייסבוק ניתן לפרסם מודעות אך לא להכריח משתמש לרכוש את השירותים שלכם. אנשים מתבלבלים לעתים וחושבים שעצם העובדה שהם נחשפים לאנשים ויש להם מאות או אלפי לייקים זה סימן טוב. זה סימן טוב רק אם יש גם עלייה במכירות ולכן חשוב מאוד לנתח את ההתנהגות שלכם במסע הפרסום. השאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם אומר לנו דוד קרויזר הם – האם הפרסום אפקטיבי? האם הלקוחות מבקשים עוד פרטים? האם הם רוכשים בסוף התהליך?

דוד קרויזר ממליץ להיעזר במקצוענים

שיווק בפייסבוק נשמע אולי משימה שלא מצריכה ידע וניסיון, אך על פי רוב היא ממש לא כזו. אמנם שיווק במנגנון הזה אינו מסובך אך יש הרבה עבודה בהבנת מערכת הפרסום, איך השיווק עובד ואיך מפרסמים  נכון בפייסבוק לקהל המטרה המדויק ולכן ממליץ לנו דוד קרויזר להיעזר במומחים בתחום כדי להגדיל את היעילות של הפרסום שלכם ולהרחיב את מעגל הלקוחות בצורה שתהיה משתלמת וחכמה.